søndag den 25. maj 2014




Hej piger <3 Jeg er ked af jeg ikke har fået blogget så meget - har haft så mange ting at se til - torsdag var jeg i Aftenklub i Zoologisk Have med børnene fra den skole jeg er i praktik på. Detvar en fantastisk tur, det er spændende at se de børn og deres reaktioner på dyrene, ret anderledes end "normale" børns. Jeg kom sent hjem, og fredag mødte jeg klokken otte, og skulle med på personaleweekend til i går om eftermiddagen. Så jeg har haft en kort weekend! Men heldigvis er der kun 3 arbejdsdage i næste uge, så skønt! I dag har jeg været oppe at stemme, og derefter spist med min far, lillesøster, hendes kæreste og min kæreste på Vivaldi ude i det gode vejr. Så hyggeligt! VI sad og snakkede i to timer, og bagefter så vi Godzilla i biografen. Så fed en film!
Jeg vil vise jer det outfit jeg havde på i dag. Min kæreste var så sød at tage nogle billeder da vi gik op og stemte <3 
Jeg købte et par super fede Palladium sneakers i denne uge, efter at have set dem på en collage på en af mine yndlingsblogs. Jeg blev fuldstændig forelsket, synes simpelthen de er så rå! Jeg er vild med dem til bare ben, og for at gøre outfittet mere råt tog jeg et par afklippede Diesel shorts på til. Jeg havde også min fede blazer magen til den fra Buch på i mørkegrå, og den lækreste bluse med åben ryg.





Til outfittet havde jeg min taske i ruskind fra Spell Designs, som jeg synes er god til meget korte shorts, da den faktisk kan kompensere lidt, fordi den er længere end dem. Under den grå bluse havde jeg min smukke bralette, også fra Spell Designs. Jeg synes den er super fin at have under bluser og toppe med åben ryg, da den virkelig giver et fint look med printet. Deusden er den super lækker at have på!
Min favorit ting ved dette outfit er klart mine nye Palladium sneakers! Så rå og fede, og så med leopardprint! De er perfekte til bare ben og denim shorts! Kan desværre ikke finde dem i leopardprint, men har lagt link ind til andre dyreprint i den samme baggy stil!



2 kommentarer:

  1. Er SÅ misundelig på den Spell taske!

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
  2. Er også super glad for den!

    SvarSlet