søndag den 18. maj 2014




Desværre nåede jeg ikke at tage ordentlige billeder af dette fine outfit i går, hvilket er så ærgerligt, da det er så fint <3 Men ville nu vise jer det alligevel, det var nemlig ENDELIG varmt nok til, at jeg kunne have en af mine smukke sommerdragter fra Spell Designs på, og i går havde jeg min yndlings, nemlig denne Indian Summer Romper i en dejlig hvid farve, og med de smukkeste detaljer i stoffet <3 Jeg elsker den, den er så feminin og smuk, og så er den utrolig behagelig og fin på. 




For at give outfittet lidt kontrast, og gøre det mere råt, tog jeg min læderjakke fra Vero Moda i en mørkegrå farve på til, og mine L'diR støvler var perfekte til, jeg elsker i hvert fald hvide, feminine detaljer og så brunt ruskind. Desuden er de så smukke til bare ben, da de falder ned og sidder meget løst på benet, hvilket gør, at benene ser super feminine og slanke ud. Jeg er vild med det look, og kommer til at gå med mine L'diR støvler hele sommeren! Min makeup har jeg holdt naturlig og minimal, og med mit hår gjorde jeg ikke andet end at putte lidt kokosolie og saltvandsspray i for at give det lidt spil.


Dette billede er fra i vinters da jeg modtog dragten, men ville lige vise jer det alligevel, så I kunne se den rigtigt uden jakke til. Den er simpelthen så fin! Spell Designs sommerkollektioner kommer ud om vinteren, da det er sommer hos dem der. Men det betyder altså at det sommertøj jeg køber fra dem hænger i skabet og venter i mange måneder før jeg kan have det på! Så jeg går og er rigtig spændt i de måneder, og det er så fedt når jeg så endelig kan have det på! Link til dragten her:

~ Indian Summer Romper ~


Ingen kommentarer:

Send en kommentar