tirsdag den 1. april 2014



Hej piger <3 Sikke en rar dag. Vi har studiedage, så vi skal i skole og møder først i praktik på torsdag. Og i dag har vi studiefri! Jeg har læst en smule, og ellers slappet af og fået gjort lidt rent. I går var jeg i KBH efter skole, jeg skulle ind og hente de smukkeste jeans! Jeg forelskede mig i disse for et godt stykke tid siden, på den smukke Zanca Sonne models instagram, og endelig kom de. De kan kun købes i butikken, og er ikke på webshoppen.


Jeg elsker alt ved disse jeans! Jeg elsker den lyse farve, de fine perler der ikke er for meget, og det smukke mønster var hvad jeg faldt mest for - de er simpelthen så smukke, lidt ligesom et lille stykke kunst! De er perfekte til foråret og sommer, og de passer stort set til alt. De ville for eksempel være SÅ smukke med en fin, hvid, flowy tunika, en hvid sweatshirt for at tone dem lidt ned, med fine sandaler eller et par hvide sneakers. ALT! På disse billeder har jeg sat dem sammen med en enkel hvid t-shirt fra H&M, samt fine blondesko, også fra H&M, godt brugte og købt sidste år.



Glæder mig til en masse outfitindlæg med disse fantastiske jeans! De kostede i øvrigt 450 kr. Jeg elsker dem SÅÅÅ meget! De er virkelig bare smukke. Iih, kan slet ikke få nok! Håber I også synes de er fine. I morgen vil der komme et ret personligt og meget ærligt indlæg, som jeg er sikker på nogle af jer kan relatere til. Og så er der også et par SMUKKE støvler på vej hjem til mig, som jeg købte i går morges. Hvis I har fulgt med et stykke tid kan I nok regne ud hvilke ;) Hehe.
Hav en dejlig aften <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar