fredag den 11. april 2014




Godaften piger <3 Håber I nyder jeres fredag! Jeg lovede jo et indlæg med mit nyeste køb. Disse leggings kunne man købe i Buch i januar og før. Man kan stadig få dem, dog kun i xl. De har været udsolgt i small i laaaang tid, og jeg har været skrevet op til dem i to en halv måned. Da jeg endelig fik at vide at de var kommet hjem igen var det i slangeprint. Jeg er dog mest til dette print, og jeg har søgt efter dem i small brugt siden februar. Jeg fandt dem ENDELIG, og var hurtig og heldig at købe dem, og jeg er SÅ glad for dem!


Jeg er vild med de afdæmpede farver, det "worn out" look, det fadede print og pailletterne der kører op ad lårene, men hvide linjer. Jeg synes det giver et unikt, interessant og lidt sporty look. Jeg har allerede haft dem på to gange, i dag med mine nye Billi Bi bikerstøvler (indlæg med støvlerne her: link) og en oversized grå top. Jeg synes det ser super fedt ud med gråt til, da de er så unikke og ikke behøver meget andet i et outfit! Elsker mine Billi Bi støvler til, de gør looket endnu mere råt, og passer super godt i farven, og så elsker jeg at der både er slangetekstur i mine støvler og gepard i mine leggings!


Forleden dag havde jeg min beige sweater med pailletstjerne foran (hjemmelavet, se indlæg med den her: link). Jeg havde beige L'diR støvler til, og jeg elsker en comfy sweater og løse støvler til, hvilket bløder dem op, og giver et casual, hyggeligt mere blødt look. 


De kan stort set styles med alt, og I kommer 100% til at se mange outfit indlæg med dem på!
Håber I fortsat har en skøn fredag <3 Jeg har spist lækker aftensmad med min kæreste, set Disney Sjov (JA, det ser jeg altså! Hehe) og nu Big Bang Theory. ELSKER fredage <3
Spændende indlæg i morgen med et SUPER godt eBay tip og to lækre ting der er på vej hjem til mig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar