onsdag den 12. marts 2014


Støvler - L'diR ~ top - H&M ~ leggings - UtopiaClothing.dk

Godaften piger <3 Undskyld jeg ikke fik opdateret i går, jeg var i biografen efter arbejde sammen med min far, kæreste, lillesøster og hendes kæreste, og se "12 Years a Slave", og derefter spiste vi på restaurant. Det var SÅ hyggeligt, og filmen kan virkelig anbefales, den er helt fantastisk, meget gribende, smuk, barsk og super fantastisk.
Jeg synes det er SKØNT at det er blevet forår, jeg bliver så glad i låget af det skønne vejr! Ud over solen kender I nok godt til glæden ved, at kunne have lidt mindre tøj på. Jeg vil i aften vise jer det outfit jeg havde på i dag. Jeg kan endelig have mine L'diR støvler på uden at fryse, og være bekymret for sne, og det er så rart at kunne gå i dem igen.



Jeg elsker mine brune L'diR i ruskind til leopardmønster, jeg synes det ser fuldstændig fantastisk ud sammen. Jeg ville gerne have et enkelt outfit på, så til mine fine leggings (som kun koster 90 kr på utopiaclothing.dk!) og støvler havde jeg en løs, simpel top på fra H&M. Jeg havde min mørkegrå kunstlæderjakke fra Vero Moda på til. For at gøre looket lidt boheme og forårsagtigt, lavede jeg en løs, ulet fletning, som jeg synes blev virkelig fin.


Hvad synes I om mit outfit? I morgen kommer der et indlæg om mine forårsfavoritter <3 Se forresten de smukke roser min søde far gav mig i går efter biografen <3


Hav en dejlig aften, og sov godt skønne læsere <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar