lørdag den 22. marts 2014



Hej piger <3 Så er det tid til, at vise jer min nye jakke. Har I set forrige indlæg om en anden smuk, smuk jakke Buch har fået hjem? Den er SÅ lækker og unik! Jeg havde så meget lyst til at købe den i går. Jeg fik faktisk lagt den til side til i dag, men må erkende at budgettet ikke lige ligger til at købe to jakker til så mange penge på én gang. Denne lækre forårsjakke har jeg skrevet om i et tidligere indlæg her: Link. Den kunne fås i både beige og nougat, og jeg troede den beige var mere rosa, og havde oprindeligt tænkt mig at købe den, men den nougat gav min lyse hud mere glød og gik bedre til mit lyse hår, og så har den faktisk også en lille smule rosa i. 


Den er med dun, så den er dejlig varm til de kølige forårsdage, og kan også bruges til ekstra kolde sommerafttener, samt efterår. Jeg synes virkelig den passer til stort set alt, men jeg kunne forestille mig at den er ekstra fin med et par jeans og sneakers, for at gøre det lidt finere. Jeg er vild med stenene op ad lynlåsen, det gør den så fin og unik, og jeg kan godt lide at den er super simpel, men samtidig lidt dresse med de fine sten.


Den sidder desuden dejligt til, hvilket før har været et stort problem jeg har haft med dunjakker, nemlig at jeg ligner Michelin-manden i dem, men Buch viser altså med deres fine dunjakker (også dem fra i vinters), at man sagtens kan være varm og se godt ud samtidig! <3 Glæder mig til at gå i den, og vise jer den i et outfit indlæg snart <3
Jeg vil gå ind og tage makeup og fint tøj på, da jeg er os mine svigerforældre hvor vi skal fejre min kæreste og hans lillebrors fødselsdag med 30 gæster i aften! Hehe, det bliver hårdt, men hyggeligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar