mandag den 24. marts 2014


Hej piger <3 Ååh, hvor ville jeg ønske jeg var millionær for tiden! Ikke nok med, at jeg forelsker mig i alt hvad Buch Copenhagen og Wildfox laver, nu kommer der også tre nye kollektioner ud, som jeg allerede er så forelsket i. Zanca Sonnes nye tøj kommer i slutningen af denne uge, og Spell Designs Fall Lookbook kommer ud i april. Og kollektionen jeg vil skrive om i dag, er en jeg er faldet pladask for: H&Ms nye Conscious kollektion. Jeg elsker alt ved den: Blonderne, kjoleformerne, de delikate, støvede farver og de smukke detaljer. Conscious er jo i sig selv rigtig fedt, og er vild med det boheme-inspirerede touch der er i kollektionen. Jeg har lyst til at købe det hele! 






Har I nogensinde set noget så smukt? H&M har virkelig nailed den denne gang! Jeg er SÅ forelsket! Mine favorit ting (er dem ALLE SAMMEN!) må klart være den løse, hvide/creme kjole med trekvartærmer med åbninger, samt længere skørt bagtil, som bare ville være perfekt til sommer med fine sandaler, en frynsetaske og krøllet hår, eller til fest med stilletter, en lille clutch og opsat hår! <3
Jeg er også HELT VILD med toppen på nederste billede, da jeg elsker den støvede rosa farve, faldet i den og de smukke detaljer ved halsen. Et par casual shorts eller jeans, og fine sandaler eller ballerinaer ville være perfekt til denne smukke top. Bukserne er jeg også helt vild med, da broderierne ned langs benet er så fine, og samtidig er de enkle og passer til alt! Husk at tjekke resten af kollektionen ud <3 Jeg glæder mig SÅ MEGET til den kommer, og håber på at det hele ikke bliver revet væk med det samme :) Hav en dejlig dag <3

2 kommentarer:

  1. Jeg har netop også siddet og savlet lidt over den her tidligere!!! Årh, alt er bare så smukt og lækkert, jeg må eje ALT for tiden :D hahaha. Får helt lyst til at sælge alt mit tøj og købe forårskollektioner! <3 Og JA: hvem der dog bare var millionær!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, men den er jo SÅ lækker! <3 :D Også jeg, haha, det er sådan en rigtig forårsting tror jeg, når det bliver varmere og alle de nye, fine farver kommer frem! Haha, jeg er da allerede godt i gang med at sælge ud ;) Ja, hvem der bare var :'( Tak for kommentaren <3<3 Og undskyld stavefejl i indlægget, de er rettet, sad og halvsov og nikkede med hovedet da jeg skrev det :P

      Slet