søndag den 23. marts 2014



Hej læsere <3 I aften vil jeg lave et anderledes indlæg, da der har været meeeget tøj på bloggen på det seneste. Jeg vil derfor vise jer nogle af mine største boligønsker, samt fine ting jeg synes passer godt til. Jeg er vild med natur i hjemmet - elsker dyreting, ting inspireret af skoven og ting i træ. Jeg elsker den fine wall sticker, og det er sådan en fin og unik detalje med grenen til billeder. Desuden er farven super fin, og den er dejlig glad til en ellers hvid væg. Jeg ville, som på billedet, hænge den over sofaen, så billederne hænger langs ryglænet, og så sørge for nogle fine puder i sofaen der matcher farverne, såsom den fine pude fra Zara, i en lækker grøn farve.
De to andre ting på min collage er mine største boligønsker i øjeblikket: Kay Bojesens Turtelduer er SÅ smukke, de er små og fine, jeg elsker at de er i rent træ, i kontrastfarver og de vil se så søde ud i min vindeuskarm eller på en hylde i min stue. Jeg skal helt klart ønske mig dem i fødselsdagsgave (selvom der er laaang tid til), for de er så smukke, og jeg må bare eje dem!
Den sidste ting er måske ikke alles kop te, men jeg ELSKER den! Det er en fin lampe fra Heico, nemlig et lille dådyr. Jeg er jo helt vild med Bambi (se mit tatovering indlæg om min Bambi tatovering her: Link), og denne lampe har jeg ønsket mig virkelig længe efterhånden. Den skal stå på gulvet ved siden af en fin, lille kurv eller lignende, og det bliver så fint når jeg endelig en dag får fingrene i den <3
Håber I kunne lide dette indlæg, og skriv endelig hvis I har nogle forespørgsler <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar