tirsdag den 4. marts 2014



Godaften piger <3 Undskyld jeg har været missing in action hele weekenden! Jeg var til noget fødselsdag i en hytte i en skov fra lørdag til søndag, og da jeg kom hjem søndag var jeg HELT drænet for energi. I går var min kæreste, lillesøster og jeg i IKEA, og da kom også hjem sent. Jeg ved at jeg i aften lovede jer et indlæg om min Bambi tatovering, men det må jeg lave i morgen, da jeg desværre ikke kunne nå det i dag <3
I stedet vil jeg i dag vise jer et par ting fra min forrige collage (link), som jeg var nødt til at købe! Hehe <3
Det første jeg købte var en fin, enkel top fra H&M, som jeg tror kommer til, at passe til stort set alle mine bukser og shorts når jeg gerne vil være lidt mere afslappet i tøjet. Den ser for eksempel SÅ fin ud til de nye leggings også, og til mine løse bukser! Og så er den flowy. Den koster 70 kr og kan købes her: H&M top.


Jeg måtte også bare eje disse leopard leggings. De koster 90 kr og er fra Utopia Clothing. Link her: Leo Leggings. De er super fine, og dejlige i kvaliteten, og så synes jeg personligt 90 kr er super billigt! Jeg skal have dem på i morgen, så der vil muligvis komme et outfit indlæg på bloggen snart <3 De bliver så fine til en dejlig, lang sweater, og et par frynsestøvler, samt en læderjakke. Til sommer vil de også være super fine med en flowy top som den jeg også har købt, samt et par sneakers, eller en afslappet sommerkjole.



Jeg købte desuden denne super fine Bandeau bh fra H&M med aftagelige stropper, og i den dejligste kvalitet, og så med det fineste print! Den skal på til sommer under gennemsigtige skjorter eller fine toppe, så man lige kan ane det fine print! Elsker når man lige kan ane leopard print under toppe. Det er sexet og feminint, uden at blive vulgært, hvis man viser det diskret. Den koster 129, og jeg kan desværre ikke se den på H&Ms hjemmeside mere, men jeg har fundet en lignende, bare pushup, til samme pris lige her: Leo BH.

Hvad synes I? <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar