søndag den 30. marts 2014



Godaften piger <3 Mange gange undskyld min inaktivitet her i weekenden! Jeg har haft en ret travl weekend. Lørdag havde min smukke lillesøster fødselsdag, så vi spiste brunch og derefter var jeg med hende til tatovøren - da hun blev 18 var en tatovering min gave til hende <3 Jeg fik også lavet noget, men det får I at se når den er helet, hihi <3 Vi kom sent hjem, og i dag har jeg haft det smådårligt, nok både lidt fra sygdommen, men også fordi jeg har sovet ret dårligt pga. tatoveringen. 
I aften vil jeg vise jer mine yndlingssmykker. Som I ved er jeg utrolig glad for Disney, det betyder meget for mig og gør mig så utrolig glad <3 Derfor betyder disse smykker virkelig meget for mig. Jeg fik dem desuden af min kæreste til den første jul sammen. De er fra Disney Couture, som har de fineste Disney smykker.


Den ene halskæde er Mickey Mouse, med fine sten i ørerne. Den er meget lang, og jeg overvejer stadig at få taget nogle led ud, da den tit banker ind i ting når jeg har den på. Men den er så fin, elsker det fine Mickey logo, og stenene i ørerne. Den er ret bling, men sætter man den sammen med det rigtige så den virkelig kommer til sin ret, ser den SÅ fin ud. Jeg er vild med den til sweatpants, en enkel, løs top og sneakers.


Den anden er min favorit, selvom jeg ELSKER dem begge, da den er så lille, fin og enkel og går til stort set alt. Jeg elsker Klokkeblomst som sidder på E'et, og den lille stjerne der hænger over B'et. Derudover elsker jeg budskabet, og jeg husker på alle de ting man troede på i barndommen, og hvor fantastisk det er at tro på at man kan gøre fantastiske ting <3 Jeg elsker at have denne på til enkle, hvide toppe, eller fine, grå sweatre.


Håber I synes de er lige så fine, som jeg gør <3 De kan købes forskellige steder på nettet, så bare søg på Google, der er masser af sider med forskellige smykker, og der er et hav at vælge i mellem. De er ikke helt billige, men har en fin pris i forhold til at det er smykker.
Hav en dejlig aften <3 I morgen vil der komme et indlæg med to nye underdele jeg skal hente! Glæd jer <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar