lørdag den 15. marts 2014



Godaften piger <3 Jeg fik desværre ikke skrevet i går, da jeg virkelig havde brug for en slap-af-aften. I dag har min kæreste og jeg 2½-års dag, og vi har været ude at kigge i butikker, spist sushi og set film sammen <3 Elsker lørdage! I dagens anledning ville jeg gerne være ekstra fin, men stadig afslappet i tøjet, så jeg tog mine nye, elskede jeans fra Gina Tricot (modellen hedder "Molly") på, der sidder helt fantastisk på! De er højtaljede, hvilket jeg også virkelig godt kan lide, og har villet have længe.



Til mine jeans tog jeg min Buch Copenhagen tunika på, men fine detaljer foran med træperler, vidde ærmer, elastik i taljen og fin, dyb udskæring for oven. Er vild med den lækre, hvide farve, de smukke perler i træ, det at de er i træ gør tunikaen mere "rustik" og boheme. Jeg elsker det løse fit, og det lette stof, og jeg synes den er så perfekt med jeans, da det giver et afslappet, "cowgirl"-agtigt look. Den er fra i sommers og kan desværre ikke købes mere, men lige nu har de faktisk en der minder en del om, dog i silke, her: Link. Den er SÅ fin, og jeg overvejer at købe en. 


For at matche min fine, brune blondetop jeg havde indenunder tunikaen (købt på eBay), og for at få et endnu mere "cowgirl" og boheme-agtigt look, tog jeg mine smukke L'diR støvler i brun ruskind på til. Jeg elsker støvler og tunikaer, da det giver sådan et fantastisk look. De brune ruskindsstøvler passer perfekt til jeans, og det er helt klart ikke sidste gang jeg har dette sæt på!
Håber I kunne lide det piger, skriver igen i morgen, muligvis med en fin collage <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar