tirsdag den 11. februar 2014


Her kommer aftenens andet indlæg! Jeg plejer ikke at kunne finde så meget i H&M mere, ud over deres fine basistoppe. Men da jeg bladrede gennem deres nye katalog i går, faldt jeg over to par sko, der bare lige er mig! De har omkring fem-seks par sko i ægte ruskind til ikke så mange penge, hvilket er virkelig lækkert! Jeg skyndte mig ind på deres hjemmeside i dag da jeg kom hjem, og kiggede nærmere på to par, der især havde fanget min opmærksomhed: et par ruskindsstøvler i en lækker, sand/beige farve, men frynser og smukke, tydelige syninger. De mindede mig en smule om de frynsestøvler fra l'diR, som jeg har på min ønskeliste, og som er med på min collage i et tidligere indlæg (klik her for at komme til indlægget). Disse koster dog en del mindre. Det andet par jeg forelskede mig i var et par mokassiner, også i ruskind, og i samme, lækre farve, med fine frynser og de smukkeste perledetaljer ved snuden! De bliver SÅ fine til forår med et par lyse jeans og en fin top, samt en lys læderjakke. Kan lige se det for mig! Jeg har desværre ikke så mange penge i denne måned, men så er det heldigt at støvlerne først er klar den 28. februar, den dag jeg får løn, og mokassinerne slut marts/start april, og at man kan købe ting fra H&M på efterkrav. Dette vil sige, at jeg først betaler for skoene når de ligger på posthuset. Så jeg er virkelig glad lige nu, og glæder mig SÅ meget til at hente disse smukke sko hjem (selvom der er lang tid til). Skal stadig have de SMUKKE l'diR med frynser på et tidspunkt, men disse er et super fint alternativ indtil jeg får lidt flere penge! <3
Støvlerne koster 499 kr, og mokassinerne koster 349 kr og kan købes på H&Ms hjemmeside, hm.com. Hvis i skriver 1304 ind i rabatkodefeltet, får I 50 kroners rabat!
Hav en dejlig aften <3


2 kommentarer:

  1. Dem må jeg ind og se mere på, de er da så fine. Tak for du lavede et indlæg med dem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for kommentaren! <3<3 De er nemlig vildt fine!

      Slet