søndag den 16. februar 2014


Hej søde piger <3 Øv, øv, så blev jeg syg. Jeg har fået blærebetændelse. Det er desværre noget der rammer mig rigtig tit, og når det gør, gør det så ondt at jeg kun kan ligge og sidde. Jeg har rigtig mange smerter lige nu, og har både måttet droppe træningen og rengøringen. Det værste er dog at jeg er nødt til at blive hjemme fra praktik i morgen, hvilket jeg er rigtig ked af, da jeg hader at være fraværende under praktikken! Men sådan er det jo. Jeg skal til lægen og have penicillin i morgen. Til gengæld havde jeg en rigtig hyggelig aften hos min veninde i går aftes, det var skønt at se hende igen. 

I dette indlæg vil jeg vise jer den smukke sweatre og de lækre cardigans jeg har fundet på eBay. Det er et rigtig godt sted at finde billigt, men stadig fint, tøj. Jeg har allerede lavet et indlæg om hvor man kan finde fine, billige blondetoppe på ebay. Det kan I se her: Link. Disse varme overdele er perfekte til slut vinter/start forår, fordi de er varme og hyggelige, men samtidig har lyse, neutrale farver og går fint sammen med både leggings, jeans og shorts.

Den første jeg har fundet er en lækker, vamset, grå sweater med lange ærmer og en fin form. Kan lige se den for mig med et par fine, stenbesatte jeans og et par l'diR støvler. Den kan fås i både grå, off white og en lækker, støvet blå, og den koster 66 kr med fragt - super billigt! Link her.

Den næste er en fin, vamset, unik cardigan med store pailletter og runde tråde der stikker ud over det hele. Den er SÅ fin og lækker til foråret, ud over en fin top, og vil helt klart få et outfit til at se hyggeligt, varmt og vamset ud på den gode måde. Den kan fås i khaki, støvet rosa, off white og sort og koster 123 kr med fragt. Link her. (Den minder helt vildt meget om Buch Copenhagens Loop Cardigan til 399 (link her))

Den sidste overdel jeg fandt til jer er den smukke, hvide cardigan. Den har ingen knapper, hvilket gør den stilet og ren at se på, og så har den et fint, strømlinet snit, som bare er så fint. Kan lige se den ud over en fin top med et par Absolu leggings og frynsestøvler! Den koster 217 kr med fragt og fås i hvid og sort. Link her.

Håber I kunne lide dette indlæg. Hvis I har nogle forespørgsler til ting jeg skal lede efter på eBay må I endelig sige til, så vil jeg lave et indlæg med det indenfor en uge <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar