lørdag den 15. februar 2014



Hej læsere <3 Jeg har haft en stille og rolig dag, holdt hviledag fra træningen, taget billeder til min makeup tutorial som kommer op i morgen, været i København og købe nogle bukser jeg havde fået lagt til siden, og nu sidder jeg bare og spiser (sen) frokost. Senere i aften skal jeg til fest hos min veninde som har fødselsdag. Det bliver rigtig hyggeligt, men tager det stille og roligt, skal ikke med hende videre i byen, og har tænkt mig at drikke en-to øl og ellers cola, da jeg bare ikke er til det med druk mere.
Jeg vil i dag vise jer mine fine leopardstrømpebukser:


De brune har jeg lige købt, de kostede 190 kr på superlove.dk (link her) og er fra mærket Sneaky Fox. Så dem på Buch Copenhagen (link her) og Carolines (fra fashionbycaroline.dk, en af mine yndlingsblogs!) billeder, og måtte bare have et par! De lyse i sneleopard har jeg fået af min søde mor i adventsgave i december, og har allerede haft dem på et par gange. Jeg elsker leggings, men nogle gange er det rart med strømpebukser, da de giver et lidt lettere look, og er rigtig gode under shorts og kjole når det er for koldt til at have bare ben. Glæder mig super meget til at have de brune på!


Hvad synes I om dem? Jeg elsker dem! Senere i aften vil der komme et outfit indlæg med min nye fine t-shirt fra Buch Copenhagen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar