tirsdag den 18. februar 2014



Hej læsere <3 I dag vil jeg vise jer min anden tatovering. Jeg fik en forespørgsel om at skrive om mine tatoveringer, samt inspirationen til disse, og derfor vil der hver uge komme et indlæg med en af mine tatoveringer, i den rækkefølge jeg har fået dem. Se sidste uges indlæg om min Simba tatovering: Link her
Min anden tatovering fik jeg for over to år siden. Jeg ville gerne have en tatovering der symboliserede min familie, da de betyder alt for mig, og jeg ville have noget der repræsenterede min mor, far, storesøster, lillebror og lillesøster. Jeg fandt hurtigt på, at det skulle være et træ, som skulle fungere som et familietræ. Efter lang tids tænkning, fandt jeg endelig på, at rødderne fra træet kunne gå op i et flettet armbånd, der sluttede med fem blomster, en for hver af mine familiemedlemmer. Det var vigtigt for mig at der var farver på tatoveringen, da farver gør mig glad, og dermed ville tatoveringen gøre min glad. Jeg fik den lavet hos en fyr fra min studiegruppe, som er en super dygtig tatovør.



Da jeg fik lavet den hævede jeg simpelthen SÅ meget op. Min arm bulede bare ud der hvor træet sad, kunne ikke bukke mit håndled. Jeg kan huske jeg spurgte tatovøren om det var normalt, og han sagde at det var det, og det ville falde igen. Et par dage senere fortalte han mig at han aldrig havde set noget lignende, men at han ikke ville gøre mig bange! Haha. 
Min yndlingsting ved tatoveringen er træet: Elsker den glade, lysegrønne farve og de fine blade. Og så kan jeg rigtig godt lide at der kun er brugt grøn, og ingen sorte streger, hvilket gør den mere enkel, elegant og feminin.


Jeg er glad for denne tatovering, da den repræsenterer min familie, og den er anderledes. Jeg håber også I kan lide den. Næste tirsdag kommer mit tredje indlæg om min tatovering på siden af ribbenene (AV!), som jeg glæder mig til at fortælle jer historien om, da den også er en advarsel om hvor galt det kan gå hos den forkerte tatovør!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar