fredag den 14. februar 2014


Godaften/nat kære læsere <3 Sikken en vidunderlig Valentins Dag jeg har haft! Foruden at det er fredag, solen har skinnet, at jeg nåede at træne inden praktik, har min kæreste og jeg haft den hyggeligste aften <3 Jeg fik roser af ham da han kom hjem fra arbejde, og så spiste vi suppe fra i går aftes, så Frozen (BEDSTE Disney film NOGENSINDE (udover Løvernes Konge)) og spiste slik. Jeg elsker fredage!

I aften vil jeg introducere jer for min lillesøster, Emma. Emma var på besøg i går, og vi hyggede SÅ meget med sund grøntsagssuppe, neglelak og tøsefilm. Desuden tog vi billeder til dette blogindlæg! Emma har en grå hoodie fra Buch Copenhagen magen til min, men vi har vidt forskellig stil. Derfor tænkte jeg at det kunne være super sjovt at lave to forskellige outfits med to forskellige stile, så I kunne få noget inspiration. Lad os starte med smukke Emmas outfit:




Emma har en meget afslappet, afdæmpel, enkel stil. Helst ikke for meget pynt og for mange farver, men enkelt og stilrent. Hun har valgt at tage den smukke hoodie på til sine sorte, stramme bukser fra Gina Tricot som hun har smøget en smule op i benene, for at få et mere rent, strømlinet look. At smøge buksebenene en smule op ved anklerne, især til lave sneakers, kan også give en mere ungdommeligt, frisk fornemmelse. Hun har taget sine grå, lave Converse sko på til, hvilket dæmper den fine hoodie lidt ned, og giver det hele et casual, sporty, frisk outfit. Og så passer skoene selvfølgelig perfekt til hætteblusen.




Mit outfit er også super casual, men med lidt flere detaljer. Jeg har mine Absolu leggings i taupe på til. De har et sølvskær. hvilket gør at de meget diskret passer rigtig godt til min hætteblusen. (Leggings fra Buch Copenhagen) Så har jeg mine frynsestøvler (de er flere år gamle, så de kan desværre ikke fås mere) samt et håndsmykke fra M.E. Antik/Perlen, som simpelthen passer perfekt til hætteblusen, i det der både er guld og sølv i håndsmykket også.

Hvilket outfit synes I bedst om? Og synes I i øvrigt at Emma og jeg ligner hinanden? Der er mange der siger det, men VI kan ikke se det. Overhovedet!
I morgen tager jeg billedet til tre makeuptutorials, som jeg glæder mig vildt meget til at vise jer!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar