tirsdag den 18. februar 2014


Godaften piger <3 Sikke en hård dag. Det er SÅ hårdt at komme op hvis man har været syg mandag synes jeg, for det føles som en forlænget weekend, og så er man næsten blevet helt forvant med at slappe af og stå op når man vil. Men kom dog op, og selvom jeg stadig er småsløj, har jeg da også fået renset chinchillabur, og skal træne efter dette blogindlæg. Jeg mødte fra 8.30-16.15 i dag, og jeg elsker mit praktiksted, men i dag var det (undskyld jeg klager) SÅ kedeligt. Vi var to voksne til to børn, hvoraf det ene af børnene har mest brug for at sidde for sig selv i sit eget rum. (Jeg er i praktik på en specialskole, og i min gruppe er der primært børn med autisme og Downs syndrom) Vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv, haha!
I aften vil jeg vise jer et mærke jeg er meget forelsket i, og har været det længe, har dog ikke haft mulighed for at købe noget af deres tøj endnu: WILDFOX. WILDFOX har de LÆKRESTE sweatshirts og sweatre (og mange andre ting, jeg er bare især vild med disse) i den lækreste, blødeste, "worn-in" kvalitet. De er også helt unikke mht. mønster og farver. Jeg har taget mig selv i at lure på deres webshop virkelig meget for tiden! Jeg har har samlet mine favoritter fra deres webshop:
- Den første er fra deres nyeste kollektion "The Wildfox Lagoon" og er SÅ fin! Elsker det slidte, hullede look, den varme farve, det gennemsigtige stof og den sjove og unikke detalje med muslingeskallerne foran. Den ville være SÅ fin til sommer, med et par sandaler eller støvler, og mine hvide blondeshorts. Den ville også være perfekt ud over en bikini på vej til stranden. <3 Iih, kan lige se det for mig! Den koster 1193 kr og kan købet her: Link.
- Den anden er jeg helt vild med, dels pga. de lækre, lyse farver i lilla og blå toner, og især pga. kraniet, da jeg virkelig har en ting for sådanne kraniemotiver for tiden. Den ville være perfekt med et par lyse skinny jeans og hvide Converse! Den koster 531 kr og kan købes her: Link.
- Den kortærmede er også bare LIGE mig! Elsker det løse, flowy fit og koralfarven! Igen, perfekt med lyse skinny jeans, eller et par fine blondeshorts og ballerinaer eller sandaler. Tror også den bliver SÅ fin til dejlig, sommerbrun hud. Den koster 423 kr og kan købes her: Link.
- Den sidste er min absolutte favorit! Har forelsket mig fuldstændig i denne, og må bare eje den! Elsker de baggy ærmer, de fine, lyseblå farver og den sjove detalje med flamingoerne. Den ville være helt perfekt med hvide blondeshorts og lyseblå Converse, eller et par lyse leggings og frynsestøvler her til vinter. Den koster 694 kr og kan købes her: Link.
Hvad synes I om disse? Jeg er næsten sikker på, at jeg er nødt til at eje i hvert fald den første og sidste hvis jeg nogensinde får råd <3
God aften, piger <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar