onsdag den 26. februar 2014



Godaften piger <3 Lige et hurtigt indlæg inden jeg tager hjem til min far og spiser aftensmad <3 Jeg vil lige vise jer de fine Koolaburra støvler jeg modtog i går. Jeg har gået og sukket efter disse Koolaburra støvler hele vinteren, der er uld inden i, og en fin hæl, der er gemt under alle de smukke frynser. Støvlerne har desværre været for dyre, men da jeg fandt dem brugt til halv pris i min størrelse, måtte jeg slå til! De er SÅ varme og virkelig smukke. Glæder mig til at have dem på! Tog dem på i går eftermiddags lige da jeg havde modtaget dem, så senere i aften vil der komme et outfit indlæg med dem, og det bliver helt sikkert ikke det sidste! Håber det kolde vejr varer lidt endnu, så jeg virkelig kan nå at få glæde af dem inden det bliver dejligt, varmt forår.



Skriver senere piger, hav en dejlig aften <3<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar