mandag den 10. februar 2014



Godaften mine skønne læsere <3 Puha, sikke en hård mandag. I går aftes da jeg skulle i seng ville jeg lige skrive et sidste blogindlæg - og lige da jeg skal poste det vil nette bare ikke virke! Jeg tænker så at jeg må vente, og prøver at kopiere det ind i et Word-dokument. Men hver gang jeg åbnede Word og smed det ind gik Word i stå. Til sidst loggede jeg på mit kollegies net (vi har vores eget internet fra YouSee, da kollegienettet er så elendigt - så vi betaler for to internet - super smart :/) og kunne ENDELIG poste det. Da jeg så havde siddet og bakset med det i 40 minutter og skulle til at si mine chinchillaers sand (de bader i sand) taber jeg sien, så sandet havner ud over HELE gulvet. Og det er altså dyrt, fint, specialtkøbt sand de skal bade i! Så jeg kom for sent i seng og har kun sovet fem timer, i dag mødt kl. 8-16 i min praktik på en specialskole for handicappede børn og været i skoven med børnene HELE dagen, (det kan altså godt være en udfordring med de børn - hihi <3) taget direkte hjem og trænet, hvorefter jeg skulle hjem til min far og spise, og så hjem og læse om de diagnoser børnene har! Puha, nu er jeg træt. Men SKØNT at være ude i skoven hele dagen. Jeg elsker naturen! (på trods af at ALT mit tøj lugter af bål nu, hehe). Og så er jeg super glad for at jeg alligevel havde overskud til at træne!


I dag vil jeg vise jer en af mine absolut yndlingsdufte! Jeg fik den i julegave af min søde lillesøster, og har kun det kvarte tilbage allerede! Den er lavet af CLEAN, og hedder "Warm Cotton". CLEAN laver de mest fantastiske dufte! Nogle andre favoritter fra dem er "Rain" og "Shower Fresh". De dufter virkelig som deres navne! Min dufter af nyvasket, varmt bomuldstøj, der har hængt og tørret i en frisk vind, og har fået virkelig mange komplimenter for den. ELSKER den! Den er SÅ ren, fin, og super lækker. Og så er den let. Bodylotion og deodorant dufter lige så fantastisk, og det er så lækkert at kunne have dem på sammen, så der kun er EN duft på mig, i stedet for tre forskellige. "Rain" dufter af sommerregn, når blomsterne lige er sprunget ud og det er lunt, og "Shower Fresh" af nyvasket, vådt hår. Jeg må virkelig have de to snarest muligt.


Tak fordi I læste med. Har I nogle dufte fra CLEAN? Hvis ja, hvilke? Vil gerne have flere tips <3 Parfumen koster i øvrigt 375 kr og kan købes i blandt andet Matas. 
I morgen kommer der en makeuptutorial hvor jeg bruger den pallet jeg viste jer i formiddags. Så kommer der også nogle indlæg om mine fem tatoveringer, samt min inspiration til dem, og fremtidige tatoveringer, da en fantastisk læser har lavet "request" om dette. Det er min FØRSTE request, så jeg er så glad! Og glad for at der er nogle få læsere <3 Kom endelig med nogle hvis der er andre der har ideer! Jeg vil rigtig gerne gøre jeg glade!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar