søndag den 9. februar 2014


Godaften læsere <3 Så blev det desværre allerede søndag. Jeg kan virkelig godt lide mit nye praktiksted, men er slet ikke klar på en uge mere allerede! Weekenden er gået alt for stærkt synes jeg, og kunne godt lige bruge en dag mere. I dag har jeg været til min storesøsters fødselsdag i København, og derfor ville jeg gerne være lidt fin, men samtidig varm og afslappet i tøjet.

Hættebluse og leggings - Buch Copenhagen ~ støvler - Billi Bi ~ håndsmykke - Perlen/ME Antik

Jeg tog derfor min nye Golden Hood Knit fra Buch på. Den er SÅ smuk, hyggelig, varm og stilet. Perfekt ud over leggings! Det er svært at se på billederne, men den er grå og fluffy med en blanding af sorte og guld tråde, hvilket giver noget spil, og gør at den både kan matches med varme og kolde farver. Jeg har ventet SÅ længe på at have mine mørke Snake Leggings fra Buch på, da de er SÅ smukke! De har mørkebrune og sølv detaljer, og er ellers mørkegrå/sorte og skinnende! SÅ smukke og rå, og perfekt til både fest og hverdag. For at gøre hele outfittet mere råt valgte jeg at tage mine Billi Bi bikerstøvler på til. Desuden havde jeg mit håndsmykke fra ME Antik/Perlen, som jeg er SÅ glad! Det er virkelig god kvalitet og SÅ smukt. Og det er jo gråt/sølv og guld, så det passede HELT perfekt til min nye hoodie. Den kommer jeg helt sikkert til at gå meget med!



Hvad synes I om dette outfit? Jeg elsker det få blandet med feminine ting såsom guldtrådene, det delikate håndsmykke og det skinnende i mine leggings!
Senere i aften inden jeg går i seng vil jeg skrive et indlæg om min nuværende yndlings makeup pallet for at varme op til en tutorial senere på ugen. I morgen vil der komme noget om min absolutte yndlingsduft, og så har jeg et helt specielt indlæg planlagt til jer i den kommende uge, med min lillesøster som gæst, og to meget forskellige forslag til hvordan man også kan style denne smukke hættebluse!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar