tirsdag den 11. februar 2014



Godaften dejlige læsere <3 
Der vil som lovet komme to indlæg i aften, men må desværre vente med min makeup tutorial, da det er for mørkt til at tage ordentlige step by step billeder når jeg kommer hjem, så har besluttet at gemme den til på lørdag, hvor jeg kan tage ordentlige billeder. I stedet vil jeg i aften skrive om mit nyeste køb!
Mit første indlæg i aften skal handle om min første tatovering. Jeg fik en forespørgsel om at skrive om alle mine tatoveringer, samt inspirationen hertil. Jeg har lige nu fem tatoveringer, og begynder på en ny, stor en i marts, som jeg også glæder mig til at vise jer! Jeg tænkte at jeg ville skrive om en ad gangen, og så poste et indlæg om tatoveringerne om ugen, så I ikke bliver druknet i dem. Hehe.


Denne tatovering er, som nævnt, min aller første tatovering. Jeg var 19 år da jeg fik den, og det er efter fire andre tatoveringer stadig min yndlings. Jeg synes den er så smukt lavet, og jeg er simpelthen så glad for den, da den virkelig er MIG.
Jeg har siden jeg var lille været helt vild med Disney, og især Løvernes Konge. Løvernes Konge er indbegrebet af min barndom: Den kom ud da jeg var fire år, jeg fik den af min farmor på video i fødselsdagsgave, og jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har set den film! Jeg var helt vild med løver også inden Løvernes Konge kom ud, og derfor blev den min store kærlighed, hihi. Jeg havde SÅ mange ting med Løvernes Konge: bamser, figurer, glas, tøj, penalhuse, klistermærker og meget mere. Og den obsession og kærlighed er aldrig stoppet. Da jeg var 14 år skulle min familie og jeg til London, og min far overraskede mig med at han havde bestilt billetter til den SMUKKE, FANTASTISKE musical: The Lion King On Broadway. Da vi kom til London og så den, var jeg BLOWN AWAY. Den musical er noget af det smukkeste jeg nogensinde har set. Sangene, der mindede mig om sommer, barndom, min familie, de smukke løver, og alt, der gør mig glad, rørte noget dybt inde i mig, som næsten ikke kan beskrives. Jeg har siden set musicalen tre gange mere, og til maj skal jeg muligvis til London, og dermed også se den igen.


Da jeg blev 17 vidste jeg, at jeg ville have en tatovering der symboliserede Løvernes Konge. Og det holdt jeg fast i! Da jeg skulle beslutte mig for motivet var jeg ikke i tvivl: Det skulle være musical-logoet! For det første havde jeg ikke set nogen med det logo som tatovering før, og for det andet rører musicalen som sagt SÅ meget i mig. Så det blev det. Tatovøren gjorde et fantastisk arbejde: Han lavede kun nogle tynde, sorte "outlines", og farvede det i grå skygger, samt hvid som highlights ved kæben, i øjnene og ved kinderne på løven. Dette gør at logoet ser blødere ud til min lyse hud. (Logoet er virkeligheden helt sort)


Mange tror, at det er fordi mit stjernetegn er løve, eller fordi jeg bare synes Løvernes Konge er en god film. Men for mig symboliserer denne tatovering hele min barndom, og den gør mig så utrolig glad og lykkelig at se på. Og det er, for mig, det vigtigste ved mine tatoveringer: De skal gøre mig glade <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar