fredag den 3. januar 2014



Hej læsere <3 håber alle havde en god jul og et godt nytår! Det havde jeg i den grad! Senere i dag vil jeg lave et indlæg om mine julegaver, og i morgen tidlig kommer der et om min nytårskjole, samt hvad jeg gjorde for at gøre min hud smuk og klar til nytår.

Men først skal det handle om noget jeg elsker: Blonder! Blonder er bløde, delikate, feminine, romantiske og smukke. De kan give et feminint touch til et hvert outfit. Nogle af mine yndlingsmåder at bruge blonder på er at lade dem "kigge" ud under en normal top. Og til det skal man bruge fine blondetoppe til at have inden under. Mine yndlingstoppe med blonder er fra Rosemunde. De kan dog godt være en smule dyre, synes jeg, og derfor har jeg fundet nogle billigere alternativer på eBay. Har selv købt tre af dem, og har en af dem på i dag med min yndlings t-shirt fra Buch med blondekant,og mine velour sweatpants fra Zanca Sonne. Elsker at lade en blondekant kigge ud, eller gøre det endnu mere specielt og feminint med blonder lag på lag. Linket til toppen finder I under dette billede:
1: T-shirt med blonder - ca. 32 kr med fragt - 2: Blondetop - ca. 36 kr med fragt - 3: Top med blondekant - ca. 25 kr med fragt - 3: Top med blonderyg - ca. 30 kr med fragt

Jeg har selv købt den brune blondetop, og to t-shirts med blonder i støvet rosa og cremehvid. Har desværre ikke modtaget mine t-shirts endnu, (fragt kan godt tage over en måned) men er rigtig glad for den brune top <3 Jeg synes de er så fine, og så er de rigtig billige, og et godt alternativ hvis man ikke har råd til de fine Rosemunde toppe. Det er selvfølgelig langt fra den samme gode kvalitet, og de er ret små i størrelserne, men de er prisen værd.


1 kommentar:

  1. De er så fine de toppe. Der skal jeg vist også have købt nogle. Tak for linkene.

    SvarSlet