søndag den 5. januar 2014




Hej læsere <3 Undskyld dette indlæg bliver en dag forsinket. Jeg har haft en travl, men fantastisk weekend. Jeg har egentlig haft fri hele ugen, men der er bare stadig noget ved weekender. Fredag spiste jeg lækker aftensmad og så film med min kæreste. Vi elsker at se Disney Sjov, film, spise lidt lækkert og bare slappe af efter en lang uge og hygge om fredagen. Om lørdagen tog jeg og en veninde, efter en god omgang træning, ind til Buch Copenhagen i Frederiksberg for at shoppe nogle af deres skønne tilbud. Jeg fik købt fire toppe, hvilket jeg vil lave et indlæg om snart. I dag har jeg haft besøg af min dejlige veninde, og ellers skrevet opgave.


Som lovet vil jeg vise jer billeder af den kjole jeg havde på nytårs aften. Købte den brugt, da den ikke fås mere, og fik den dagen inden! Den er fra All Saints og det er den smukkeste kjole jeg har set <3 har ønsket mig den så længe, det er virkelig min drømmekjole. Det var fantastisk at have den på. Og den er endnu smukkere i virkeligheden. Jeg elsker de feminine, varme farver og alle de skinnende ting på den. Derudover er jeg vild med kjoler med åben ryg - og denne kjole er så fin, da den er konservativ foran med lange ærmer og meget høj udskæring, hvilket gør at ryggen er en fin, sexet og elegant overraskelse.
Jeg tog mine lyse L'diR støvler på til den, da jeg ikke er så glad for højhælede sko, og jeg elsker støvler til bare ben.
I morgen vil jeg skrive et indlæg om min smukke, nye jakke fra Buch Copenhagen.
Hvad synes I om kjolen? Og hvad havde I på nytårs aften? <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar