onsdag den 29. januar 2014


Godaften skønne læsere <3 I aften vil jeg lave et Outfit Of The Day, samt fortælle en lille smule om min skiferie i Trysil, Norge. Jeg er lige nu på skiferie for anden gang i mit liv. Min familie har aldrig været til kolde ferier. Derimod varme eller kulturelle. Og da jeg mødte min kæreste blev jeg med det samme lidt bekymret da han fortalte at han og hans familie var på skiferie næsten hvert år! Det har bare aldrig sagt mig noget. Men jeg altså indrømme at det er ret sjovt, og rigtig rart med en aktiv ferie hvor man faktisk får dyrket noget sport! Det eneste der måske kan gå mig lidt på, er at man enten har skitøj på når man er på bakkerne, eller løst joggingtøj på i hytten. 


Jeg savner makeup! Jeg savner mit smukke tøj fra Spell Designs og Buch Copenhagen! Og da vi så skulle ned til byen i dag så jeg med det samme en chance for at få mit elskede, fine tøj på.
Jeg har taget  mine nye leggings fra Buch Copenhagen med til Trysil, da jeg virkelig elsker dem og kun har haft dem på én gang siden jeg købte dem. Så dem skulle jeg selvfølgelig havde på <3 Sammen med dem valgte jeg min Gaby Knit, også fra Buch, med så fine detaljer på lommerne, og så også fordi den er super varm, hvilket der klart var brug for her i Trysil, da det i dag har været -13 grader! Jeg havde uldne skiunderbukser inden under mine leggings. Det er helt klart noget jeg vil til at gøre i Danmark også, da jeg har læst lidt om at der er faldet en del sne, og jeg er virkelig en frossenpind! Jeg havde mine stjernestøvler fra Zanca Sonne på (med skisokker i, hihi) og en top jeg har bundet op i siden, så min numse var lidt dækket til. 




Det var virkelig rart at få lov til at føle sig lidt fin, og have mit elskede Buch Copenhagen tøj på. Så i dag at der er kommet et par leggings næsten magen til disse, men i sorte nuancer. SÅ smukke! Helt klart et par jeg skal have. Har allerede besluttet mig for at ringe og få lagt et par til siden i morgen <3

En lille sidenote: Jeg har i dag skrevet mit andet indlæg for denne uge til jegelskermode.dk i Bolig/livsstil kategorien, og I skal være velkomne til at kigge! Jeg skriver hver mandag og onsdag.


Godnat fra mig og Trysil med den smukke sne <3 I morgen vil jeg skrive et indlæg om min nye, helt fantastiske ansigtsrens, som er virkelig god hvis man, som jeg, døjer med uren hud. Sov godt <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar