tirsdag den 21. januar 2014


Godaften læsere <3 Jeg har egentligt ikke alt for mange penge lige for tiden, men da jeg så at Buch havde fået deres populære Snake Leggings hjem igen måtte jeg ringe og reservere et par. Min dejlige kæreste var så sød at køre mig til Lyngby så jeg kunne hente dem i søndags. Og jeg er så glad for dem! Desværre fandt jeg et par andre leggings, som jeg også bare MÅ have, så nu skal jeg til at spare op igen. Ups!


Jeg havde dem allerede på om mandagen, til min lækre Gaby Knit i beige fra Buch, og mit nye, smukke håndsmykke fra Perlen!ME Antik. Jeg er SÅ glad for det, og vil snarest lave et indlæg om det med bedre billeder <3 De er dejlig tykke, virkelig god kvalitet, og tykkelsen på dem gør dem virkelig gode til vinter! De har et smukt beige og gråligt skær, som gør at de både passer godt til kølige, grå farver og varme, beige/guld farver. Helt perfekte! Mønsteret er SÅ smukt og unikt.
I øvrigt ligger Buch posen på billedet ovenover ved siden af min yndlingstaske, min smukke "Dreamweaver" fra SpellDesigns.com. Jeg har den også i taupe ruskind med blå perler, som I kan se i et tidligere outfitindlæg. Denne er i farven "cream" og koster omkring 1500 kr med told. SÅ smuk. Vil lave et ordentligt indlæg med billeder af begge to snart.


De fine Snake Leggings koster 449,- og er lidt store i størrelsen. Jeg glæder mig sådan til at have dem på til min smukke Layer Dress, også fra Buch Copenhagen, da de kommer til at passe perfekt i farven! Hvis I er interesserede i et par skal I skynde jer at ringe ind, da jeg kun så et par ligge i butikken. I morgen vil jeg lave et indlæg om mine smukke L'diR støvler. Jeg har allerede vist jer et billede af mine brune i ruskind, men tænker at jeg vil lave et mere dybegående indlæg, hvor I også ser mine lyse i skind.
Hav en rigtig dejlig aften <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar