torsdag den 30. januar 2014


God (sent) aften/nat skønne læsere <3 Jeg ville lige hurtigt lave et indlæg til jer hvor jeg vil vise jer min nuværende favorit ansigtsrenseprodukt. Jeg lider desværre meget af uren hud om vinteren, og bruger derfor blandt andet Basiron for at holde det lidt i skak. Jeg løb lige inden skiferien tør for rensegel til mit ansigt (bruger aldrig scrub da min hud er følsom og det forurener havene, da de små kugler er lavet af plastik der bare ryger ned i afløbet! Hvis man vil have miljøvenlig scrub effekt vil jeg anbefale at blande lidt sukker i ens sædvanlige renseprodukt) og købte derfor en jeg havde hørt skulle være god mod uren hud: Bodyshops Tea Tree Cool and Creamy Wash. Elsker som nævnt tidligere Bodyshop, da de blandt andet har rigtig gode Fairtrade ting i deres produkter og så tester de IKKE på dyr! 


Jeg kan indtil videre kun sige POSITIVE ting om denne face wash! For det første dufter den helt fantastisk (hvis man kan lide Tea Tree Oil, altså). Den har en skøn, cremet konsistens, men er overhovedet ikke fedtet. Den renser SÅ godt! Man har en helt ren fornemmelse bagefter, og der er intet makeup tilbage når jeg kører over ansigtet efterfølgende med skin tonic. Den har en rensende, afkølende, forfriskende følelse. Og det bedste er, at mens jeg har været her i Trysil, på trods af luftforandring, lidt usund feriemad og at jeg har haft en elefanthue på hvor min hud ikke har kunnet ånde har jeg haft MEGET mindre uren hud end jeg plejer når jeg er ude at rejse. Den har virkelig holdt min hud under kontrol, og hjulpet mig med at undgå en masse urenheder.


Jeg bruger den både om morgenen til at rense min hud, og i badet. Jeg kan godt lide at rense ansigt i badet, da det varme vand og dampen åbner porerne så produkterne kan rense dybere. Jeg starter med en makeupfjerner gel til ansigtet, og når alt det er fjernet bruger jeg denne og en lille vaskebørste fra Sisley til ansigtet og renser min hud grundigt. Når jeg kommer ud af badet bruger jeg en kølende skin tonic til at lukke porerne igen, og smører med en god, fugtgivende creme, og slutter af med Basiron i min T-zone hvor jeg har mest uren hud. Den er fantastisk, og kan virkelig anbefales! Man kan få en hel serie med den.


Håber I har haft en dejlig dag og at I kunne lide dette indlæg. Når jeg er hjemme igen vil jeg lave et mere dybdegående indlæg om min hudpleje og gode råd. Men dette her var nogle korte tips fra mig.
I morgen vil jeg forsøge at trodse kulden og få taget nogle fine outfitbilleder, og hvis jeg kan nå det (skal både ud at stå på ski to gange og pakke til lørdag morgen) kommer et af mine outfits på i morgen. Hvis ikke vil det komme lørdag eller søndag, alt efter hvor sent vi er hjemme lørdag aften.
I må sove godt <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar