tirsdag den 7. januar 2014




God (sent) aften læsere <3 I dag havde jeg første dag tilbage på studiet, vi er allerede gået i gang med en større opgave, og kan godt mærke jeg er træt i hovedet nu. I morgen står den på arbejde til halv fem, og derefter skal jeg ind i Buch Copenhagen i Lyngby og hente et par bukser der har været til reparation. Glæder mig til at få dem igen, da jeg har fået et par ideer til hvad de skal sættes sammen med (typisk at jeg får vildt meget lyst til at gå med dem når jeg ikke har dem).  Når jeg kommer hjem fra Buch Copenhagen skal jeg skrive opgave. Håber på at få plads til et lille blogindlæg, da jeg ikke kan nå at lave det klart i aften.


I dag vil jeg vise jer billeder af et outfit. Billederne er ganske vidst tre måneder gamle, men jeg ville gerne vise jer dem alligevel, og da jeg stadig går i dette outfit føler jeg stadig at det er aktuelt. Jeg fik dem taget den dag jeg modtog min nye frynsetaske af ruskind fra Spell Designs. Den er simpelthen så lækker, smuk og unik, og de blå perler giver den et rigtig fedt pift af farver. Jeg havde ud over tasken også lige købt de lækreste L'diR støvler fra Buch Copenhagen. Jeg elsker dem, de er så fine og falder så pænt på benet. Derudover er de såå god kvalitet. . Jeg havde også mine nye velour leggings i dyreprint fra Spell Designs, og til dem havde jeg en lang, sort sweater på, for at lade opmærksomheden være på støvler, taske og leggings. Jeg elsker de leggings, da de er så unikke, og er vild med at man både kan sætte dem sammen med sort og lyst, da de har så mange forskellige farvenuancer. Og så er jeg også helt vild med velour for tiden!


Hvad synes I om dette outfit? Kan I lide kombinationen? Og har I nogle tips/noget kritik/nogle idéer til bloggen? <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar